Du är här: Hem/Medlemskap/Medlemsavgiften/E-faktura
Lyssna

Betala med e-faktura

Du betalar enklast din medlemsavgift med e-faktura. För att betala med e-faktura anmäler du det till din internetbank och får då fakturan dit. Det kostar ingenting och är snabbt, säkert och miljövänligt.

Så här gör du:

  1. Logga in som vanligt i din Internetbank.
  2. Välj e-faktura.
  3. Sök upp oss under namnet Arbetslöshetskassan Vision.
  4. Markera och följ instruktionerna du får.
  5. Nästa gång det är dags för betalning kommer ett meddelande upp när du loggar in på din Internetbank.

E-faktura första gången

Om du har fått inbetalningskort innan du ansöker om e-faktura måste du använda inbetalningskortet först. Från och med nästa månad kan du betala med e-faktura.

Kom ihåg att godkänna din e-faktura

Du måste godkänna din e-faktura. Glömmer du att godkänna din e-faktura får du ett inbetalningskort med posten.

Sluta betala med e-faktura

Om du inte längre vill betala med e-faktura avslutar du den i din Internetbank.

Om du byter bank

Kom ihåg att anmäla e-faktura på nytt om du byter bank.

Senast uppdaterad: 2018-07-03