Du är här: Hem/Medlemskap/Medlemsavgiften/E-faktura
Lyssna

Betala med e-faktura

Du betalar enklast din medlemsavgift med e-faktura. För att betala med e-faktura anmäler du det till din internetbank och får då fakturan dit. Det kostar ingenting och är snabbt, säkert och miljövänligt.

Så här gör du:

  1. Logga in som vanligt i din Internetbank.
  2. Välj e-faktura.
  3. Sök upp oss under namnet Arbetslöshetskassan Vision.
  4. Markera och följ instruktionerna du får.
  5. Nästa gång det är dags för betalning kommer ett meddelande upp när du loggar in på din Internetbank.

Tre fakturor åt gången

Medlemsavgiften faktureras kvartalsvis. Det innebär att du får tre fakturor vid ett tillfälle med tre olika betalningsdatum. Tänk på att medlemsavgiften ska betalas månadsvis.

E-faktura första gången

Om du har fått inbetalningskort för exempelvis januari till och med mars innan du ansöker om e-faktura måste du använda inbetalningskorten först. Från och med nästa kvartal, i det här exemplet april, kan du betala med e-faktura.

Kom ihåg att godkänna din e-faktura

Du måste godkänna din e-faktura varje månad. Glömmer du att godkänna din e-faktura får du ett inbetalningskort med posten.

Sluta betala med e-faktura

Om du inte längre vill betala med e-faktura avslutar du det via din Internetbank.

Om du byter bank

Kom ihåg att anmäla e-faktura på nytt om du byter bank.

Senast uppdaterad: 2017-03-19