Extra utbetalning fredagen den 2 december
För att så många som möjligt ska få sin ersättning den här veckan har vi en extra utbetalning på fredag. Vi behöver din tidrapport senast tisdagen den 30 november för att du ska kunna få ersättning fredagen den 2 december.
Ändrade telefontider
Från och med den här veckan arbetar vi i ett nytt handläggningsystem. Under en inkörningsperiod kommer vi fokusera på handläggning och därför ha öppet på telefon mellan klockan 13.00 och 15.00. Vi ber dig ha överseende med att det kan ta längre tid än vanligt att hantera ditt ärende och svara på frågor.
Det här är nytt i Mina sidor.

Vad tycker du om vår service?

Tillsammans med Kantar Public och Sveriges a-kassor genomför vi nu en undersökning för att ta reda på vad våra medlemmar tycker om vår service.

I mitten av november kommer några slumpvis utvalda medlemmar som har fått ersättning de senaste månaderna att få ett mejl eller sms från Kantar Public.

Det är självklart frivilligt att vara med men vi vore mycket tacksamma om du har möjlighet att svara på enkäten, eftersom just dina svar är viktiga.

Alla svar hanteras konfidentiellt av Kantar Public. Det innebär att varken vi, Sveriges a-kassor eller någon annan utomstående kommer kunna ta del av några enskilda svar.

Vi hoppas att du har möjlighet att delta i undersökningen, så vi vet vad vi kan förbättra.

Hör gärna av dig om du har några frågor!

Vänliga hälsningar,
Sophie Lundin Jansson
Kassaföreståndare på Arbetslöshetskassan Vision

Publicerad: