Extra utbetalning fredagen den 2 december
För att så många som möjligt ska få sin ersättning den här veckan har vi en extra utbetalning på fredag. Vi behöver din tidrapport senast tisdagen den 30 november för att du ska kunna få ersättning fredagen den 2 december.
Ändrade telefontider
Från och med den här veckan arbetar vi i ett nytt handläggningsystem. Under en inkörningsperiod kommer vi fokusera på handläggning och därför ha öppet på telefon mellan klockan 13.00 och 15.00. Vi ber dig ha överseende med att det kan ta längre tid än vanligt att hantera ditt ärende och svara på frågor.
Det här är nytt i Mina sidor.

Kontakta oss

Du kan kontakta oss på många sätt. Det enklaste är att skicka ett meddelande i Mina sidor, men du kan också ringa oss.

Mina sidor

Det är här du söker ersättning och fyller i och skickar in dina tidrapporter. Du kan också skicka in handlingar och skicka frågor till oss om ditt ärende. 

Här finns också information om vad du ska betala. Du kan ändra din mejladress och ditt telefonnummer, ändra betalsätt och skicka meddelanden eller frågor till oss som gäller ditt medlemskap. 

MinA sidor

Ring oss

Vårt telefonnummer är 0771-773 800 och vi har öppet vardagar mellan klockan 9.00 och 15.00.

Skicka in handlingar

Arbetslöshetskassan Vision
Fe 53
930 88 Arjeplog

Papperskassakort skickas till

Arbetslöshetskassan Vision
Fe 53
930 87 Arjeplog

Boka tid för besök

Du behöver boka tid innan du besöker oss på vårt kontor i Stockholm. Det ger oss en större möjlighet att sätta oss in i ditt ärende och hjälpa dig på bästa sätt. Ring oss på våra ordinarie telefontider så hjälper vi dig att boka en tid.